Τον μπελά μου έχω βρει από το Γιάννη Ραγκούση

Εδώ και λίγο καιρό ο Γιάννης Ραγκούσης, πρώην υπουργός, με βομβαρδίζει με e-mail.

Χωρίς να τον ξέρω και χωρίς να με ξέρει.

Πού βρήκε το προσωπικό μου e-mail άγνωστο!

Στα καλά καθούμενα επέλεξε να με ενημερώσει για τις διαφορές του με το Βενιζέλο λες και με νοιάζει εμένα και για τον ένα και για τον άλλο.

Του απάντησα ευγενικά να σταματήσει να με ενοχλεί. Με έγραψε στα παλιά του τα παπούτσια.

Συνέχισε λοιπόν να στέλνει μηνύματα του τύπου της μαζικής ενημέρωσης του κοινού και προσπαθώντας να καλομορφιστεί. Να ξεχάσουμε όσα τον βαραίνουν και τον ίδιο προσωπικά για τα χάλια της χώρας μας σήμερα. Και με τη μέθοδο της πλύσης εγκεφάλου:

- Δε θες να σου στείλω μήνυμα; Σιγά μη σε λάβω υπόψη ανόητε ψηφοφόρε.

Ο κάθε πολίτης είναι γι' αυτούς ένα μηδενικό. Όποτε θέλουν του κόβουν το μισθό, όποτε θέλουν τον πετάνε στην ανεργία, όποτε θέλουν λοιπόν και του κόβουν από τη μια την ΕΡΤ και από την άλλη τον βομβαρδίζουν με μηνύματα στο κινητό ή στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. Θέλουμε δε θέλουμε θα ακούμε τη δική τους φωνή!

Κοινό χαρακτηριστικό τους η παντελής έλλειψη σεβασμού στον απλό άνθρωπο.

Όπως λοιπόν και τον προειδοποίησα, πως θα περάσω σε δημόσια διαμαρτυρία για την τακτική του, αλλά με έγραψε και πάλι στα παλιά του τα παπούτσια συνεχίζοντας να στέλνει μηνύματα - πιθανότατα μάλιστα ούτε που διαβάζει τι του απαντάνε, αυτός ξέρει μόνο να μιλάει και να επιβάλει τη δική του άποψη - δημοσιεύω αυτή τη διαμαρτυρία σήμερα.

Γιατί η πολιτική του Ραγκούση και της παρέας του με έχει καταστρέψει οικονομικά. Κι εμένα και τους δικούς μου ανθρώπους και τους φίλους μου και τους γνωστούς μου. Και δε θέλω να βλέπω ούτε το όνομά του ούτε και του Βενιζέλου. Να λύσουν τις διαφορές τους αλλού, όχι στο δικό μου κουτί ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κατά τη λαϊκή παροιμία ΔΥΟ ΓΑΪΔΑΡΟΙ ΜΑΛΩΝΑΝΕ ΣΕ ΞΕΝΟΝ ΑΧΥΡΩΝΑ.

Δε φτάνει όσα μας έκανε ο Ραγκούσης και ο κάθε Ραγκούσης είμαστε υποχρεωμένοι να μας βομβαρδίζουν και με μηνύματα προσωπικού χαρακτήρα;

Υπάρχουν εφημερίδες, ραδιόφωνο, τηλεόραση, σάιτ στο διαδίκτυο κλπ. δημόσιου χαρακτήρα μέσα ενημέρωσης. Ας κάνει από κει την εκστρατεία του για αναζήτηση ψηφοφόρων.

Το να με ενοχλεί όμως κάποιος είτε στο σπίτι μου, είτε στο προσωπικό μου τηλέφωνο ή στο προσωπικό μου e-mail, είναι παραβίαση της ιδιωτικής ζωής. Ειδικά όταν δεν του έχεις δώσει εσύ τέτοιο δικαίωμα και ακόμη περισσότερο όταν διαμαρτύρεσαι και αυτός συνεχίζει.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφιέρωμα στην Κατερίνα μας