"Γράψε μυθιστόρημα, το 'χεις!"

Την προηγούμενη φορά ήταν σε εφημερίδα. Ένα άρθρο με 2.900 λέξεις. Αναδημοσιευμένο στην εφημερίδα από το ιστολόγιό μας. Χωρίς δική μας άδεια. Χωρίς καν να μας ενημερώσουν. Ούτε πριν ούτε και μετά. Με ενημέρωσαν όμως συνάδελφοι στο χώρο εργασίας. Και δεν πίστευαν ότι η δημοσίευση έγινε χωρίς η ίδια να το γνωρίζω. Χωρίς η ίδια να δώσω το άρθρο μου για δημοσίευση.

Τώρα το είδαμε να συμβαίνει στο διαδίκτυο. Σε ιστολόγιο ραδιοφωνικού σταθμού. Ένα ακόμη άρθρο από το Homa Educandus. Χωρίς πλήρη αναφορά πηγής. Όπως και στην εφημερίδα. Με αδυναμία δηλαδή του όποιου αναγνώστη να διαβάσει από το πρωτότυπο.

Και λογικά οι αναγνώστες άφησαν τα σχόλιά τους εκεί που έγινε η αναδημοσίευση. Και εντελώς τυχαία έπεσαν στην αντίληψή μου.

Κράτησα ενδεικτικά την πρώτη τους φράση για τίτλο της παρούσας ανάρτησης:

grapse mithistorima to xeis

Ο λόγος για την προηγούμεή μας ανάρτηση, τη σχετική με τους λαθρομετανάστες της Ηγουμενίτσας:

http://educandus.blogspot.com/2011/01/blog-post.html

Το αν θα γράψω μυθιστόρημα ή και αν έχω ήδη γράψει είναι δικό μου θέμα. Το σίγουρο είναι πως δεν επέλεξα εγώ να γίνει αναδημοσίευση ούτε στην εφημερίδα ούτε και στο ιστολόγιο του ραδιοφωνικού σταθμού.

Γι' αυτό και από σήμερα προσθέσαμε στο sidebar ειδικά συμβολάκια. Που ενημερώνουν ότι αντιγραφή από το παρόν ιστολόγιο απαγορεύεται χωρίς γραπτή μας άδεια. Και είναι υποχρεωτική η αναφορά πηγής. Και που τη σημειώνουμε:

http://educandus.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφιέρωμα στην Κατερίνα μας