Νάξος... Το νησί της Αριάδνης και της ταλαιπωρίας μας

Το ταξίδι της ταλαιπωρίας βρίσκεται σε εξέλιξη κι εμείς στη Νάξο αραγμένοι... Ως άλλοι Αριάδνη και Θησέας. Ο Διόνυσος μας λείπει μόνο!

Η αναχώρηση από την Αστυπαλιά έγινε μέσα στην άγρια νύχτα. Και φυσικά τα σχέδια για έναν υπνάκο ναυάγησαν μπροστά στον πόνο του αποχωρισμού. Πιάσαμε όλα τα αγαπημένα στέκια στη σειρά:

1. Τραπεζάκια έξω...
  2. Γεράνι...
  3. Αρχιπέλαγος
  4. Πανόραμα!!!
  5. Μουγκός

και δώστου αγκαλιές, φιλιά και "καλό χειμώνα"! Θα αντέξουμε, είπαμε με αφέλεια τρελή. Κι όταν βρεθήκαμε στο λιμάνι (το καινούριο λιμάνι - στην άκρη του πουθενά...) μας πήρε ο ύπνος στο τιμόνι.

Απορία: Γιατί πρέπει ο επιβάτης να είναι στο λιμάνι ώρες νωρίτερα και το πλοίο να σου ανοίγει "την πόρτα" μόλις μισή ώρα πριν την αναχώρηση;

Κι άλλη απορία: Γιατί μας αντιμετωπίζουν σαν ζώα στα καράβια; Μπαίνεις μέσα κι αρχίζουν... στρίψε, γρήγορα, κόψε, έλα πίσω - πού πίσω που βλέπεις τη μούρη του άλλου κολλημένη στο καπό σου; Και το κερασάκι στην τούρτα: Όπισθεν με αμάξι φορτωμένο ως τ' αυτιά σε ράμπα ανηφορική. Εκείνο που βρώμαγε μετά, τι ήταν; Θα μας εξηγήσουν στο συνεργείο... Τη Blue Star όμως αυτά φυσικά και δεν την νοιάζουν. Όπως δεν την νοιάζει και η ταλαιπωρία μας να γυρίζουμε Πειραιά μέσω άλλου νησιού...

Και αυτή είναι η μεγαλύτερη απορία. Ο κ. Παναγόπουλος, έτσι μας είπαν ότι λέγεται ο εφοπλιστής των Blue Stars, έχει αυτή τη στιγμή σε μονοπωλιακή χρήση τη γραμμή της Αστυπάλαιας. Κι αυτό - το μονοπώλιο - φαίνεται να παίζει ρόλο καθοριστικό σε όλα τα μαρτύρια των επιβατών. Διότι στα είκοσι χρόνια που πάμε στο νησί πρώτη φορά πάθαμε τέτοιο χουνέρι. Να μη βρίσκουμε εισιτήριο για κατευθείαν επιστροφή στον Πειραιά. Και μάλιστα δύο και πλέον εβδομάδες νωρίτερα... Κι όταν φτάσαμε πια στη Νάξο, είδαμε δεκάδες αυτοκίνητα στην ουρά έτοιμα να μπουν στο καράβι. Μα γιατί; Η Νάξος έχει ένα σωρό καράβια κάθε μέρα γιατί θα πρέπει να παίρνει εισιτήρια και από το καράβι που εξυπηρετεί την άγονη γραμμή; Και να πετάνε έξω τους επιβάτες της Αστυπάλαιας για να μπουν οι επιβάτες από τη Νάξο; Γιατί κ. Παναγόπουλε; Και γιατί προς τους υπεύθυνους της Πολιτείας που επιτρέπουν στον κάθε κύριο Παναγόπουλο έτσι να μας ταλαιπωρεί.

Κάναμε και μια τελευταία προσπάθεια στη ρεσεψιόν του πλοίου λίγο πριν φτάσουμε στη Νάξο. Ρωτήσαμε αν υπάρχουν θέσεις για να συνεχίσουμε το ταξίδι μας κι ας χάσουμε τα εισιτήρια που έχουμε κιόλας πληρώσει για το ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ. Κι ακούστε τι μας είπαν:

"Θα βγείτε κανονικά από το πλοίο και θα περιμένετε στην ουρά. Κι αν υπάρχει θέση θα σας βάλουν μέσα... Και θα πληρώσετε καινούριο εισιτήριο. Δεν ισχύει να δώσετε τη διαφορά σ' αυτό που κόψατε από Αστυπάλαια!!!"

Ε, ναι. Αυτό είναι τελικά το ζητούμενο. Διότι πληρώνεις τα μαλλιά της κεφαλής σου για το μισό ταξίδι... και συγκεκριμένα:

ΓΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ:
Πειραιάς - Αστυπάλαια: 54.50 για τον επιβάτη και 71 για το αυτοκίνητο = 125.50 ευρώ σύνολο

ΓΙΑ ΤΟ ΜΙΣΟ ΤΑΞΙΔΙ
Αστυπάλαια - Νάξος: 34.50 για τον επιβάτη και 62.50!!! για το αυτοκίνητο = 97 ευρώ σύνολο!!!

Δε ρωτήσαμε πόσο κάνουν τα εισιτήρια Νάξος - Πειραιάς. Και αυτά που πληρώσαμε για τον Κεντέρη είναι άλλης κατηγορίας ... αλλά σίγουρα δε θα μας ζητούσαν 8.50 ευρώ για το αυτοκίνητο.

Ας είναι όμως καλά το ίντερνετ... Βρήκαμε τι θα πληρώναμε: 128.50 ευρώ μόνο θα δίναμε!!! (επιβάτης πρώτη θέση και αυτοκίνητο) Περισσότερα δηλαδή από όσα μας στοίχισε ολόκληρο το ταξίδι!!!

Η πλήρης ασυδοσία. Κράτος εν κράτει. Και καλά εμείς, διακοπές κάνουμε. Οι μόνιμοι κάτοικοι τι χρωστάνε; Που χρειάζονται να ταξιδέψουν για γιατρούς ή άλλες ανάγκες και τραβάνε Γολγοθά; Μέρες τώρα η φίλη μας η Ρούλα έψαχνε από τον πράκτορα να βρει εισιτήριο. Και δεν ήταν σε θέση να της πει ούτε αν υπάρχει. Γιατί - λέει - μπλόκαρε το μηχάνημα!!!

Και γιατί από το ίντερνετ καφέ της Νάξου καταφέραμε με την πρώτη να δούμε τη σελίδα των Blue Stars; Και γιατί ο κ. πράκτορας της Αστυπάλαιας δεν παίρνει ένα τηλέφωνο στην εταιρεία αφού δεν μπορεί να δουλέψει το ίντερνετ παρά βάζει τους ανθρώπους να τρέχουν πρωί μεσημέρι βράδυ στο μαγαζί του και να περιμένουν είκοσι είκοσι σε ουρά μέχρι να τους πει και πάλι ότι "μπλόκαρε το μηχάνημα";

Γιατί; Γιατί; Γιατί;

Με τα γιατί αυτά και εκατοντάδες άλλα θα πάμε στις 16 του μήνα στην κάλπη. Και κυρίως με το παράπονο: Πότε η χώρα μας θα κάνει βήματα μπροστά; Πότε θα σταματήσει το κάθε πέρυσι και καλύτερα και κάθε φέτος και χειρότερα;

Προς το παρόν πάντως πάμε για ένα μπανάκι στα δροσερά νερά της Νάξου. Και από το βράδυ τα λέμε από Αθήνα. Φιλάκιαααααα

Για τους καλούς φίλους θα φέρουμε και γλυκά και ποτά ναξιώτικα. Και πρώτοι πρώτοι θα δοκιμάσουν οι Αλέξανδροι και οι Αλέκες που σήμερα έχουν τη γιορτή τους! Να τους χαιρόμαστε!!!